#Drzimesrepre
Cieľom projektu #Drzimesrepre bolo zviditeľnenie partnerstva Staropramena a českej futbalovej reprezentácie na sociálnych sieťach za využitia netradičných formátov.
Projektom #Drzimesrepre sme si stanovili neľahkú úlohu, a to spojiť dve veci, na ktorých sa český národ zásadne nezhodne. Pivo a futbal. Počas futbalových majstrovstiev EURO sme v reálnom čase zverejňovali príspevky a stories na sociálnych sieťach Staropramena, partnera českej futbalovej reprezentácie, ktoré reagovali na aktuálnu situáciu na ihrisku. Chceli sme, aby používatelia sociálnych sietí mali priestor sa o futbale porozprávať aspoň online, v čase, keď sa nemohli stretnúť v krčme tak ako pred pandémiou. Na túto kampaň sme vybrali hneď niekoľko netradičných formátov, ktorými sme sa odlíšili od podobnej komunikácie ostatných značiek a dokázali, že aj keď ide o pivo a futbal, Česi vždy nakoniec držia spolu. Okrem reakčných príspevkov sme na ďalšiu komunikáciu vytvorili špeciálne súťažné videá s pivnými situáciami alebo IG filter, keď sa fanúšikom futbalu vo farbách Staropramena mohol stať každý.
Ako spoločný prvok všetkých druhov contentu poslúžil hasthag #Drzimesrepre, ktorý sa zobrazoval naprieč formátmi.
Kampaň sme odštartovali 11. júna súbežne so začiatkom futbalových majstrovstiev EURO, pričom prebiehala až do záveru tohto podujatia 11. júla.
Medzi hlavné obsahové piliere patrili súťaže o pivá aj ceny venované partnermi. V komunikácii sme stavili na to, že Česi sa o futbale nielen radi bavia, ale aj radi súťažia. Súťažami sme reagovali na konkrétne zápasy a držali tak aktuálnu linku.
K príspevkom sme nafotili reakčné fotky s ambasádormi komunikácie v rôznych pózach, ktoré reflektovali, čo sa deje na ihrisku – sklamanie, radosť, prekvapenie, ale aj rozpaky alebo hnev.