#Drzimesrepre - AMI Digital
Sociálne siete, Staropramen

#Drzimesrepre

Bg_reprezentovat
CIEĽ A REALIZÁCIA

Cieľom projektu #Drzimesrepre bolo zviditeľnenie partnerstva Staropramena a českej futbalovej reprezentácie na sociálnych sieťach za využitia netradičných formátov.

Cieľovou skupinou boli nielen fanúšikovia futbalu. Zároveň sme chceli túto kampaň na sieťach prepojiť s celkovou komunikáciou Staropramena s konceptom „Reprezentovať je pre nás najviac“, ktorý prebiehal v celonárodných médiách. Súčasťou prepojenia bolo využitie ambasádorov národnej kampane - herca Hynka Čermáka, trénera Jaroslava Šilhavého a hlavného sládka Staropramena Honzu Špačka.

Projektom #Drzimesrepre sme si stanovili neľahkú úlohu, a to spojiť dve veci, na ktorých sa český národ zásadne nezhodne. Pivo a futbal. Počas futbalových majstrovstiev EURO sme v reálnom čase zverejňovali príspevky a stories na sociálnych sieťach Staropramena, partnera českej futbalovej reprezentácie, ktoré reagovali na aktuálnu situáciu na ihrisku. Chceli sme, aby používatelia sociálnych sietí mali priestor sa o futbale porozprávať aspoň online, v čase, keď sa nemohli stretnúť v krčme tak ako pred pandémiou. Na túto kampaň sme vybrali hneď niekoľko netradičných formátov, ktorými sme sa odlíšili od podobnej komunikácie ostatných značiek a dokázali, že aj keď ide o pivo a futbal, Česi vždy nakoniec držia spolu. Okrem reakčných príspevkov sme na ďalšiu komunikáciu vytvorili špeciálne súťažné videá s pivnými situáciami alebo IG filter, keď sa fanúšikom futbalu vo farbách Staropramena mohol stať každý.

Play Video about Drzimesrepre_reakce_bezgrafiky_web
STRATÉGIA

Ako spoločný prvok všetkých druhov contentu poslúžil hasthag #Drzimesrepre, ktorý sa zobrazoval naprieč formátmi.

Kampaň sme odštartovali 11. júna súbežne so začiatkom futbalových majstrovstiev EURO, pričom prebiehala až do záveru tohto podujatia 11. júla.

Medzi hlavné obsahové piliere patrili súťaže o pivá aj ceny venované partnermi. V komunikácii sme stavili na to, že Česi sa o futbale nielen radi bavia, ale aj radi súťažia. Súťažami sme reagovali na konkrétne zápasy a držali tak aktuálnu linku.

K príspevkom sme nafotili reakčné fotky s ambasádormi komunikácie v rôznych pózach, ktoré reflektovali, čo sa deje na ihrisku – sklamanie, radosť, prekvapenie, ale aj rozpaky alebo hnev.

Kanály

Facebook a Instagram

Formáty

Videá, real time stories, GIF, IG filter pre fanúšikov, offline akcie

Aktivity

Vytvorili sme videá, v ktorých boli načrtnuté futbalové situácie v pivnom prostredí, tiež real time stories s vtipnými GIF našich ambasádorov a IG filter pre fanúšikov ako súčasť súťaží. Zároveň sme online komunikáciu prepojili s offline vonkajšou akciou, ktorou bolo sledovanie futbalu "Pod komínom – priamo do pivovaru". Na túto offline aktiváciu sme vytvorili online udalosť.

Výsledky kampane

0
zásah
0
impresie

Počas jedného mesiaca trvania kampane sme na sociálnych sieťach všetkými druhmi obsahu zasiahli viac ako 1 milión ľudí a pozbierali skoro 8 miliónov impresií. Najúspešnejšími príspevkami sa stali reakčné posty s fotkou trénera Šilhavého. V rámci výsledkov sme tiež zaznamenali zvýšenú diskusiu pod našimi príspevkami, množstvo reakcií na súťaže a využívanie IG filtra.

Ostatné kampane