Slovenské združenie výrobcov piva a sladu
#GastroPotrebujeZnizenieDPHakoSol
Pandémia COVID-19 a s ňou súvisiace opatrenia sa stali veľkou skúškou pre slovenských podnikateľov v gastro sektore. Slovenské združenie výrobcov piva a sladu (SZVPS) sa rozhodlo gastru aspoň trochu pomôcť, a to vytvorením tlaku na vládu, aby znížila DPH v gastro sektore na 10 %.
STRATÉGIA
Kampaň za zníženie DPH sme odštartovali úvodným vizuálom zatvorených dverí prevádzky spolu s výzvou na podporu slovenského gastra. “Like” od tisícok ľudí sa stal symbolom spolupatričnosti a ochoty ukázať podporu slovenskému gastro sektoru.
V rámci celej online komunikácie sme na vizuáloch a infografikách využívali čísla a argumenty, ktoré zobrazovali reálny stav gastra – prostredníctvom nich sme upozorňovali na počet zatvorených prevádzok, výrazne nižšie sadzby DPH pre Horeca segment v okolitých krajinách alebo nedostatočnú pomoc gastru zo strany štátu.
INFLUENCERI
Do kampane sme zapojili aj množstvo známych influencerov a kuchárov, ako napríklad Domiho Halyho, Števa Martinoviča, Marka Fašianga, Jána Gorduliča, Vojta Artza a Petra Vargu, ktorí prostredníctvom videa apelovali na zmenu.
Lokalita
Slovensko
Kanály a nástroje
Influencer marketing, sociálne siete
Výsledky
0
zásah na Facebooku a Instagrame
0
interakcií
0
pozretí videa