#GastroPotrebujeZnizenieDPHakoSol - AMI Digital
Slovenské združenie výrobcov piva a sladu

#GastroPotrebujeZnizenieDPHakoSol

Pandémia COVID-19 a s ňou súvisiace opatrenia sa stali veľkou skúškou pre slovenských podnikateľov v gastro sektore. Slovenské združenie výrobcov piva a sladu (SZVPS) sa rozhodlo gastru aspoň trochu pomôcť, a to vytvorením tlaku na vládu, aby znížila DPH v gastro sektore na 10 %.

STRATÉGIA

Kampaň za zníženie DPH sme odštartovali úvodným vizuálom zatvorených dverí prevádzky spolu s výzvou na podporu slovenského gastra. “Like” od tisícok ľudí sa stal symbolom spolupatričnosti a ochoty ukázať podporu slovenskému gastro sektoru.

V rámci celej online komunikácie sme na vizuáloch a infografikách využívali čísla a argumenty, ktoré zobrazovali reálny stav gastra – prostredníctvom nich sme upozorňovali na počet zatvorených prevádzok, výrazne nižšie sadzby DPH pre Horeca segment v okolitých krajinách alebo nedostatočnú pomoc gastru zo strany štátu.

244043029_4143172215810045_2053253437054854328_n
244079102_4143229672470966_1509495488063879224_n
INFLUENCERI

Do kampane sme zapojili aj množstvo známych influencerov a kuchárov, ako napríklad Domiho Halyho, Števa Martinoviča, Marka Fašianga, Jána Gorduliča, Vojta Artza a Petra Vargu, ktorí prostredníctvom videa apelovali na zmenu.

Lokalita

Slovensko

Kanály a nástroje

Influencer marketing, sociálne siete

244442592_4153215704805696_1604321641104972631_n
244566632_4161149694012297_7202007823119496307_n

Výsledky

0
zásah na Facebooku a Instagrame
0
interakcií
0
pozretí videa
246414984_4204377523022847_7048595985492069008_n
247866615_4211372518990014_7282575293533901090_n

Ostatné kampane