Sociálne siete, Shell
Shell
#milujukazdoucestu
cieľ a realizácia
Traja umelci, tri miesta a koniec nudných ciest alebo Ako sme ľuďom spríjemnili deň a dostali Shell (= klienta) na Instagram.
Cieľom kampane #milujukazdoucestu bolo zvýšiť povedomie o značke Shell. A to rovno na Instagrame, kde táto značka dovtedy účet nemala. Cieľovú skupinu sme sa rozhodli osloviť pomocou umelcov a videí. Keďže spríjemniť si nudnú, každodennú cestu do školy či zamestnania chce každý, kampaň #milujukazdoucestu to umožnila spestrením rušných miest a zabavením okoloidúcich.
Tri lokality
• Hlavná stanica
• Tancujúci dom
• Rušná ulica
Traja umelci
• zabávači
• tanečná skupina
• beauty bloggerka
Lokalita
Česko, Slovensko, Maďarsko
Kanály
Influenceri, web, user generated content
Vytvorili sme pozitívnu asociáciu zážitku so značkou. Z reakcií ničnetušiacich okoloidúcich sme pripravili videá, ktoré sa šírili z profilov influencerov až k cieľovej skupine.
Výsledky kampane
0
zásah
0
reakcií
0
používateľských príspevkov
s #milujukazdoucestu
s #milujukazdoucestu