#milujukazdoucestu - AMI Digital
Sociálne siete, Shell

Shell
#milujukazdoucestu

Bg_milujukazdoucestu-full
cieľ a realizácia

Traja umelci, tri miesta a koniec nudných ciest alebo Ako sme ľuďom spríjemnili deň a dostali Shell (= klienta) na Instagram.

Cieľom kampane #milujukazdoucestu bolo zvýšiť povedomie o značke Shell. A to rovno na Instagrame, kde táto značka dovtedy účet nemala.  Cieľovú skupinu sme sa rozhodli osloviť pomocou umelcov a videí. Keďže spríjemniť si nudnú, každodennú cestu do školy či zamestnania chce každý, kampaň #milujukazdoucestu to umožnila spestrením rušných miest a zabavením okoloidúcich.

Tri lokality

• Hlavná stanica
• Tancujúci dom
• Rušná ulica

Traja umelci

• zabávači
• tanečná skupina
• beauty bloggerka

Bg_milujukazdoucestu-2-2
Lokalita

Česko, Slovensko, Maďarsko

Kanály

Influenceri, web, user generated content

Vytvorili sme pozitívnu asociáciu zážitku so značkou. Z reakcií ničnetušiacich okoloidúcich sme pripravili videá, ktoré sa šírili z profilov influencerov až k cieľovej skupine.

Výsledky kampane

0
zásah
0
reakcií
0
používateľských príspevkov
s #milujukazdoucestu

Ostatné kampane

Play Video about Milujukazdoucestu-6