#Osvěžsiden
Pre značku COOL sme pripravili celoročnú kampaň s názvom #Osvěžsiden. Používateľov sociálnych sietí sme vyzývali, aby si osviežili svoj deň novou športovou aktivitou. Vychádzali sme z predpokladu, že pandémia negatívne zasiahla do života ľudí, a len ťažko sa im vracia k aktívnemu životnému štýlu. Kampaňou sme chceli ľudí motivovať a dať im návod, ako začať s novým športom. Do celoročnej komunikácie sme zakomponovali mikroinfluencerov, ktorí sú odborníkmi na danú aktivitu a majú na seba nadviazané komunity.
Cieľom kampane bolo upevniť positioning značky COOL ako zdroja osvieženia počas bežného dňa v meste.
Súčasťou kampane bolo predstavenie jednotlivých aktivít a ich prepojenie s nealko značkou COOL, ktorá prináša osvieženie po vykonanej aktivite. Cieľovou skupinou boli mladí ľudia žijúci vo väčších mestách, ktorí majú radi aktívny životný štýl, stretávajú sa s priateľmi a sledujú trendy.
Kampaň odštartovala na začiatku roka, pričom každý mesiac sme používateľov sociálnych sietí zoznámili so športom, ktorý bol pre dané obdobie relevantný. Publiku sme tak predstavili otužovanie, beh, basketbal, skateboard, paddleboard, vonkajší workout, tanec na kolieskových korčuliach, cyklistiku, jogu a vnútorný beach volejbal.
Fáza SEE – statická fotka s influencerom a načrtnutím aktivity
Fáza THINK – video s tutoriálom na aktivitu
Fáza DO – interaktívne formáty ako kvízy a ankety v stories
Fáza CARE – prepojenie mikroinfluencerov a ich aktivít so značkou
Ako sociálne siete sme využili Facebook a Instagram. Medzi formátmi sa okrem hlavného videa, v ktorom sme aktivitu predstavili, objavili aj fotky s influencermi a zábavné kvízy alebo ankety v stories. V priemere boli videá dlhé okolo 40 sekúnd a v každom z nich sme predstavili tri #Osvěžsiden konkrétne tipy, ako s danou aktivitou začať. Vo videách figurovali influenceri, ktorí majú s danou aktivitou skúsenosti.