#Osvěžsiden - AMI Digital
staropramen cool

#Osvěžsiden

Osvezsiden_cool

Pre značku COOL sme pripravili celoročnú kampaň s názvom #Osvěžsiden. Používateľov sociálnych sietí sme vyzývali, aby si osviežili svoj deň novou športovou aktivitou. Vychádzali sme z predpokladu, že pandémia negatívne zasiahla do života ľudí, a len ťažko sa im vracia k aktívnemu životnému štýlu. Kampaňou sme chceli ľudí motivovať a dať im návod, ako začať s novým športom. Do celoročnej komunikácie sme zakomponovali mikroinfluencerov, ktorí sú odborníkmi na danú aktivitu a majú na seba nadviazané komunity.

CIEĽ

Cieľom kampane bolo upevniť positioning značky COOL ako zdroja osvieženia počas bežného dňa v meste.

Súčasťou kampane bolo predstavenie jednotlivých aktivít a ich prepojenie s nealko značkou COOL, ktorá prináša osvieženie po vykonanej aktivite. Cieľovou skupinou boli mladí ľudia žijúci vo väčších mestách, ktorí majú radi aktívny životný štýl, stretávajú sa s priateľmi a sledujú trendy.

Osvezsiden_cool_brusle
Osvezsiden_cool_01
stratégia

Kampaň odštartovala na začiatku roka, pričom každý mesiac sme používateľov sociálnych sietí zoznámili so športom, ktorý bol pre dané obdobie relevantný. Publiku sme tak predstavili otužovanie, beh, basketbal, skateboard, paddleboard, vonkajší workout, tanec na kolieskových korčuliach, cyklistiku, jogu a vnútorný beach volejbal.

Fáza SEE – statická fotka s influencerom a načrtnutím aktivity

Fáza THINK – video s tutoriálom na aktivitu

Fáza DO – interaktívne formáty ako kvízy a ankety v stories

Fáza CARE – prepojenie mikroinfluencerov a ich aktivít so značkou

Nástroje a aktivity

Ako sociálne siete sme využili Facebook a Instagram. Medzi formátmi sa okrem hlavného videa, v ktorom sme aktivitu predstavili, objavili aj fotky s influencermi a zábavné kvízy alebo ankety v stories. V priemere boli videá dlhé okolo 40 sekúnd a v každom z nich sme predstavili tri #Osvěžsiden konkrétne tipy, ako s danou aktivitou začať. Vo videách figurovali influenceri, ktorí majú s danou aktivitou skúsenosti.

Výsledky

0
zásah
0 milióna
impresie
0
zásah najúspešnejšieho príspevku

Fotografie a videá naviazané na aktivity spolu zasiahli 1,01 milióna unikátnych používateľov, s celkovým počtom 4,7 milióna impresií. Z pohľadu zásahu bol suverénnym víťazom septembrový "Tanec na kolieskových korčuliach", kde sme získali dosah 430-tisíc ľudí a skvelých 1,35 milióna impresií. Pozitívnym výsledkom boli aj reakcie ľudí na náš obsah, v ktorých diskutovali o jednotlivých aktivitách. Komunity, ktoré sledovali konkrétnych influencerov, sme tiež dlhodobo pritiahli na náš profil.

Ostatné kampane